Opština Petrovac na Mlavi je sredinom godine uspešno implementirala sistem elektronske pisarnice. Aplikacija pisarnica predstavlja osnovu celog informacionog sistema. Kroz nju se vrši zavođenje svih pismena koji stižu u lokalnu samoupravu – formiraju se predmeti, unose se osnovni podaci o predmetu, i prosleđuju referentima na rešavanje. Omogućava se praćenje rešavanja predmeta, rad referenata na predmetu, unose načini rešavanja, eventualno prosleđivanje na rešavanje drugim organima, i na kraju vrši arhiviranje predmeta.
Modul Organi rešavanja omogućava uvid u predmete zavedene u pisarnici i prosleđene referentu prema pravima pristupa. Pored toga, ovaj modul služi za obradu predmeta od strane referenata – obrađivača.
Ovakav sistem je zasnovan na svim važećim propisima i standardima kvaliteta. Snalaženje u moru dokumentacije je mnogo jednostavnije ukoliko postoji integrisan sistem za upravljanje dokumentacijom. Uz uvek dostupne detaljne izveštaje o radu svih segmenata poslovanja mnogo je lakši nadzor, ali i uvid u potencijalna uska grla u sistemu.